Management jakosti
Od 16.9.2004 má společnost SEALL s.r.o. certifikován (TÜV) systém managementu jakosti dle normy ČSN EN ISO 9001:2008 a to pro následující obory činnosti:
- Prodej a servis hydraulických, pneumatických a těsnicích prvků.
- Návrh, vývoj a výroba hydraulických a pneumatických systémů.
- Výroba a opravy strojů a zařízení.
Politika jakosti společnosti
Společnost SEALL s.r.o. chce úspěšně obstát v konkurenci s ostatními tuzemskými i zahraničními dodavateli služeb v oblasti výroby, montáže hydrauliky, pneumatiky, těsnění a poskytování servisních prací a služeb, proto vytváří a postupně ve všech oblastech uplatňuje systémový přístup k jakosti svých produktů a služeb v souladu s požadavky norem řady ISO 9000. Hlavní zásadou vrcholového vedení společnosti je zavedení, udržování a trvalé zlepšování systému jakosti, bez kterého společnost nemůže dlouhodobě obstát v tržních podmínkách. Všichni zaměstnanci si uvědomují, že zavedení QMS a následná spokojenost zákazníka je nezbytností, která je v končeném důsledku výhodná i pro ně
V těchto souvislostech je vedením společnosti formulována následující politika jakosti respektující zaměření všech pracovníků na zvyšování kvality prováděných výrob, montáží a servisních služeb, plnění požadavků všech zainteresovaných strana neustálé zlepšování efektivnosti systému managementu jakosti dle následujících tří principů:
Orientujeme se na zákazníka
- Naše výkony měříme, při zohlednění proveditelnosti, dle potřeb našich zákazníků
- Jakost našich výrobků a služeb je pro nás důležitější než krátkodobé zvýšení obratu
- Jsme spokojeni jedině tehdy, když nás naši zákazníci spontánně doporučují dále dalším zákazníkům
- Ve srovnání s naší konkurencí se snažíme zaujmout špičkové postavení
- Produkty naší výroby a spojené montážní služby jsou poskytovány na vysoké úrovni a poptávky těchto činností je zajištěn v současné době i v budoucnosti, s cílem touto úroveň ještě zvyšovat
- Poskytovaná výroba a montážní služby jsou poskytovány v požadovaných termínech a dle sjednaných podmínek v maximálním souladu s potřebami a požadavky zákazníka
Orientujeme se na pracovníka
- Naši pracovníci jsou vybírání na základě odborných , ale i vyšších morálních vlastností (čestnost, smysl pro týmovou práci, osobní integrita)
- Pracovníci jsou a zůstávají díky komplexnímu zapracování, kontinuálnímu vzdělávání a podpoře vedení nositeli výkonnosti naší společnosti
- Udržujeme dobrou vzájemnou komunikaci a obhajujeme otevřenou informační politiku - umožněnou pomocí jednoduché a pružné organizace
- Formulujeme cíle a rozhodujeme při demokratickém zapojení zúčastněných pracovníků
Orientujeme se na proces
- Všechny procesy jsou definovány a popsány za účasti všech dotčených pracovníků
- Všichni pracovníci, zejména pracovníci odpovědní za daný proces průběžně pracují na optimalizaci procesu
- Všechny výrobní, montážní a servisní procesy jsou poskytovány v souladu s platnými legislativními, zdravotními, hygienickým, bezpečnostními a ekologickými podmínkami danými platnými zákony a prováděcími vyhláškami